Vážení používatelia,
s radosťou vám oznamujeme, že od 1. septembra 2025 je naša technická a používateľská podpora opäť plne dostupná.
Počas uplynulých dní (27. – 31. augusta 2025) bola podpora nedostupná z dôvodu účasti nášho tímu na expedícii v Slovinsku, ktorá bola súčasťou plánovaných skautských aktivít a vzdelávacích projektov.
Po návrate z expedície sa náš tím okamžite pustil do spracovania všetkých čakajúcich požiadaviek, otázok a technických problémov. Všetky nové i odložené požiadavky budú postupne vybavené v najbližších dňoch.
Čo to znamená pre používateľov knowledge base:
Môžete opäť kontaktovať podporu so všetkými otázkami a požiadavkami.
Všetky požiadavky, ktoré boli zaznamenané počas nedostupnosti, sa začínajú spracovávať od dnešného dňa.
Aj naďalej odporúčame využívať existujúce články, návody a dokumentáciu v knowledge base, ktoré sú priebežne aktualizované a rozširované.
Expedícia v Slovinsku nám priniesla mnoho cenných skúseností, inšpirácií a poznatkov. Tie chceme preniesť do ďalšieho rozvoja našich služieb a obsahu, aby sme vám dokázali poskytovať ešte kvalitnejšiu podporu.
Ďakujeme vám za trpezlivosť počas dočasnej nedostupnosti a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu.
S priateľským pozdravom,
Tím podpory