Ako môžeme pomôcť?

8. Prebiehajúce vyšetrovanie internej komplikácie

Popis problému

Na webstránke sa vyskytol problém s automatickým odosielaním e-mailov generovaných na základe používateľských úkonov (registrácia, zmena hesla, notifikácie a pod.).
Tieto e-maily sa odosielali v nesprávnom formáte a neaktuálnom HTML kóde, čo spôsobovalo:

  • nesprávne zobrazovanie emailov,

  • možné doručovanie neaktuálnych správ,

  • riziko nepochopenia obsahu emailu.

Prijaté opatrenia

Aby sa zabránilo ďalšiemu nežiadanému odosielaniu e-mailov, bolo rozhodnuté:

  1. Dočasne suspendovať všetkých používateľov webstránky

    • Počas suspendácie nie je možné vykonávať žiadne úkony, ktoré by mohli spustiť odosielanie e-mailov.

  2. Spustiť interné vyšetrovanie problému s e-mailovou službou.

  3. Zachovať informovanie používateľov prostredníctvom oficiálnych oznámení na webstránke a komunikačných kanáloch.

Plán riešenia

  • 13. 8. 2025 00:00 – Začiatok suspendácie všetkých účtov.

  • 13.–15. 8. 2025 – Analýza a oprava problémov s e-mailovým systémom.

  • 15. 8. 2025 15:00 – Predpokladané ukončenie suspendácie a opätovná aktivácia účtov.

  • Po aktivácii – Odošleme všetkým dotknutým používateľom informácie o znovuaktivovaní účtu.

Ospravedlnenie

Chápeme, že hromadná suspendácia účtov môže spôsobiť nepríjemnosti a obmedziť prístup k službám.
Za spôsobené komplikácie a downtime sa ospravedlňujeme a robíme maximum pre rýchle a bezpečné vyriešenie problému.

FAQ

Otázka: Môžem sa prihlásiť počas suspendácie?
Odpoveď: Nie, účty sú pozastavené, prihlásenie ani akcie nie sú možné.

Otázka: Dostanem e-mail, keď bude účet znova aktívny?
Odpoveď: Áno, po vyriešení problému pošleme všetkým dotknutým používateľom informácie.

Otázka: Prečo nebolo možné nechať účty aktívne?
Odpoveď: Aktívne účty by mohli spustiť odosielanie chybových e-mailov, čo by situáciu zhoršilo.

Za vzniknuté problémy sa ospravedlňujeme.